CARTELL_DEF_2br.jpg

10-08_cinema_casal.jpg

10-17_Coll_de_la_Manrella.jpg

 101 2 web

IFCT

L'IFCT crida a inscriure's en estudis catalans per formar sempre més mestres bilingües

L’IFCT llança una crida als estudiants i liceans a inscriure’s en Estudis catalans a la universitat per formar sempre més ensenyants bilingües

– professors d’escola, professors de secundari – de manera a generalitzar les classes bilingües i immersives de català.

Sem els catalans que hem de decidir com volem ensenyar, utilitzar i trasmetre la llengua del país, i no un grapat de magistrats « constitucionals » reaccionaris i ideològicament hostils a la diversitat i al respecte de la igualtat.

El 76% dels habitants del departament són favorables a l’ensenyament bilingüe (Enquesta d’usos linüistics : https://llengua.gencat.cat/web/.content/documents/dadesestudis/altres/arxius/EULCN_2015_principals_resultats.pdf) ;

5 300 alumnes ja aprenen en català (9%). El bilingüisme escolar i la immersió s’han de desenvolupar per respondre a les necessitats de la societat catalana. L’objectiu és que els pròxims anys arribem a 25 000 alumnes a les fileres bilingües públiques, a les escoles immersives d’Arrels i de la Bressola.

Els estudiants de català futurs ensenyants bilingües són la clau i la resposta als ucasos ineptes del Consell constitucional. Inscripcions i contactes : https://www.univ-perp.fr/fr/je-minscris i Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Comentaris (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Deixa els teus comentaris

Posting comment as a guest.
Arxius adjunts (0 / 3)
Share Your Location

El Portal - Catalunya Nord Digital neix a iniciativa del Col·lectiu 2 d'abril.

Neix de la necessecitat de crear un lloc de trobada a Catalunya Nord per a tots els actors de la llengua catalana.
Reagrupa persones i entitats al voltant d'un projecte, el de fer viure la llengua catalana, la llengua pròpia, la llengua del país.

Cada un pot portar la seua pedra a l'edifici 

  • participant amb la redacció d'articles, d'entrevistes
  • fent propostes, fent passar informacions
  • adherint al Col·lectiu 2 d'abril
  • fent conèixer el Portal