Caminada per la LLIBERTAT
Diumenge 19 de juliol tornem a caminar per la LLIBERTAT, per LES LLIBERTATS.
Amb el desconfinament i l'elecció de nous batlles el Comitè de Solidaritat Catalana torna a convocar les "Caminades per la llibertat"
Unes caminades que lliguen dos vilatges o ciutats nord-catalanes. Aquesta vegada anirem de la Torre del Bisbe a Elna
La Torre del Bisbe i Elna han renovat els batlles, l'antic batlle de la Torre del Bisbe havia firmat el manifest-catalunya.pdf, òbviament el nou batlle encara no ho ha pas fet.
A Elna el Nicolas Garcia ha estat elegit, defensor de les llibertats i dels drets fonamentals ha participat regularment als actes convocats pel Comitè.
Programa:
- 9h cita a davant la Casa de la Vila de la Torre del Bisbe
- Hi encontrarem el nou batlle, li demanarem de firmar el manifest
- 9h30 cap a Elna
- 10h15 arribada a la Casa de la Vila d'Elna, nos hi rebrà el batlle i li presentarem el manifest
Com totes les "Caminades per la LLIBERTAT" ha estat pensada per a ser a l'abast de tothom. No volem deixar ningú pel camí.
La caminada és relativament curta, sense desnivell. Penseu tanmateix a posar calçats correctes i portar aigua.
En aquest període on les preocupacions sanitàries són importants, portem mascarreta, guardem les distàncies de seguretat...



Comentaris (0)