Montse Puigdemont al peu del Castellet
El dijous 20 de febrer, la germana del MHP Puigdemont participarà a l'HORA SOLIDÀRIA,
Com cada dijous des del setembre de 2019, de 18h30 a 19h30, desenes de persones se concentren al peu del Castellet per a denunciar la situació que pateix Catalunya, una situació de repressió per part de l'estat espanyol, un estat hereu de la dictadura franquista.
La Montse Puigdemont testimoniarà com a catalana independentista, testimoniarà com a germana d'un exiliat.
Tornarem a reivindicar la llibertat dels presos, el retorn dels exiliats, la fi de la repressió política.



Comentaris (0)