cartell toponimia

Cançoner per la Llibertat

portada agenda

Els BOMBERS SERAN SEMPRE NOSTRES

1 d'octubre de 2017 centenars de bombers catalans, lliures de servei, van sortir al carrer a defensar la celebració del referèndum i a intentar protegir la ciutadania davant la violència de la policia espanyola,

empesos pel seu esperit solidari d'ajuda col·lectiva, però també guiats per les seves fermes conviccions democràtiques. Calia salvar la gent, però també calia salvar la democràcia.

El dimecres 11 de desembre a les 7 del vespre, al Casal de Perpinyà 

  • Marc Ferrer (bomber voluntari i historiador)
  • Ali Olmos i Carles Savalls (Oficina de premsa dels Bombers de la Generalitat)

Vindran a testimoniar i a presentar el llibre.

En aquest llibre descobrirem com es van organitzar els dies previs al referèndum, on van ser l'1 d'octubre i què van fer, i com va continuar posteriorment el seu compromís a favor de la llibertat i els drets fonamentals, sense oblidar la repressió i la criminalització que van patir per sortir al carrer en defensa de la democràcia i del poble català.

 

Comentaris (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Deixa els teus comentaris

Posting comment as a guest.
Arxius adjunts (0 / 3)
Share Your Location

El Portal - Catalunya Nord Digital neix a iniciativa del Col·lectiu 2 d'abril.

Neix de la necessecitat de crear un lloc de trobada a Catalunya Nord per a tots els actors de la llengua catalana.
Reagrupa persones i entitats al voltant d'un projecte, el de fer viure la llengua catalana, la llengua pròpia, la llengua del país.

Cada un pot portar la seua pedra a l'edifici 

  • participant amb la redacció d'articles, d'entrevistes
  • fent propostes, fent passar informacions
  • adherint al Col·lectiu 2 d'abril
  • fent conèixer el Portal