Lluís Puig presenta 55 URNES
El Conseller de cultura des de l'església del Beguinatge
L'exposició ha estat pensada per a explicar arreu del món com volm defensar els drets humans, la democràcia, la llibertat.
Volem arribar arreu dels països que tenen problemes amb la llibertat d'expressió, els drets humans.
L'església del béguinage és el lloc on fa més de 20 anys s'hi van tancar sense papers per a reivindicar els seus drets com a persones humanes
és una església que no ha deixat mai d'acollir tots els moviments socials.
al centre mateix de Brusselles hem trobat el lloc per a presentar aquesta exposició
L'exposició anirà a Perpinyà, Barcelona... i a tots els llocs on hi hagi la possibilitat i les ganes de ser acollida.
a final de la itinerància les obres se subhastaran per a poder ajudar el procès de democràcia, de llibertat.

Aquesta teulada, de l'església del Beguinatge, a #Brussel.les ha donat aixopluc a totes les activitats socials, humanistes i de defensa del drets humans que ho han demanat. Ara hi tenim www.urnes.cat i el festival city-zen.be i dos eurodiputats de @ciudadanos volen donar lliçons de modos i respecta a una comunitat religiosa que des de fa segles ja ajudat i obert la porta a tothom qui s'hi apropa amb pau i respecte... Aiiish, si fins i tot els catòlics ja no us creuen, potser que reflexionem una mica tots plegats, oi?

LLuís Puig Gordí



Comentaris (0)